Комуникации и управление на знанието са нови високо- технологични платформи за мениджмънт на инфопроцесите в иновационни компании, ориентирани към знанието. Мениджмънт на знанието и комуникационен мениджмънт засилват на всички организационни равнища нивото на комуникационна компетентност
Постинги в блога от Юли, 2006 г.
18.07.2006 15:32 -
Управление на знанието-обща рамка
Управление на знанието/KM/ е фундаментална дейност, при която хората имат достъп до точна информация, в точното време.
Процесът-Генериране на знание /Knowledge generation/ се постига, с помощта на следните техники: информация, знания ...
Процесът-Генериране на знание /Knowledge generation/ се постига, с помощта на следните техники: информация, знания ...
17.07.2006 17:14 -
Комуникационна компетентност
"Комуникационната компетентност- представлява равнище на реализация на целите на комуникатора с помощта на ефективно и подходящо взаимодействие"
В речника Уебстър комуникацията е дефинирана като"процес на обмяна на информация между отде...
В речника Уебстър комуникацията е дефинирана като"процес на обмяна на информация между отде...
Търсене
За този блог
Гласове: 7
Блогрол